Nuffnang Ads

Saturday, November 13, 2010

awak hanya untuk saya..

awak..
terima kasih hadir dalam hidup sy..
walau kita hanya kenal melalui phone jea..=)

tanpa sy sedar,
sayang sy dh mula ade utk awak..
dh kita menjadi lebih rapat..

mgkin sukar utk org pecaya
kita saling menyayangi
tanpa bersua muka
hanya gambar yang sy kirimkan
semoga hari itu akan tiba
awak dan sy bertentang mata...

mgkin tanpa sy sedar
di belakang sy, awak dh ade orng laen rupanya..
tp sy tetap yakin..
cinta awak hanya buat sy sekarang..

sayang..
sy akan pertahankan cinta kita..

sy sanggup tunggu
walau berapa lama pun...
sbb sy tau..
awak ckp kt kawan awak-
"aku dh suke BEllA, aku suke die"

dan happy sngt sy..
sbb SAYAlah BEllA tu...hihi~



# dedicated to membe aku yg sngt sengal..yg aku sayang..yg boley layan ngade2 n gedik aku..even aku jeles ko ng "SAYA" di atas..sbb aku dh xpcaya cinta alam maya..aku suke kalo ko setia kt "CINTA"...tp aku tetap support ko..sbb kawan yg baik adalah yg sentiasa di belakang kawannya..susah or senang...
hehe~

No comments: