Nuffnang Ads

Wednesday, September 28, 2011

AKU dan MEREKA: SIRI 1

Pernah dengar tak org cakap…

A: org yang lagi 2,3 tahun nk abes blaja
“ ish..cepatla abes blaja..xlarat dh..xsabar nk keje”

B: org yang dh abes tp xkeje lagi

“adeyh..bila la nk keje ni..rase mcm nk blaja balik je..sush tau jd unemployed man ni..huhu”

C: org yg dh keje

“ kn best time blaja dulu2..xyah bgun awal nk g keje..ade time ng membe2..”

D: org yg final sem

“xsaba nk abes..sket je lagi..tp sayu je..t mesti rindu zaman campus..cmne ye nanti..hmm..argh”




Ni final sem aku..insyaAllah..xsangka..rase mcm baru lagi..tidur kt masjid time taaruf week..skang dh tggal brape bulan je lagi..

Even cmtu pun,aku stil ade beberapa commitment nk kene be responsible with kn..

STABAZ ’11 6 oct-11 oct 2011

RESILIA PROJECT

INSPIRE Club

Berada dalam kalangan orng2 yg terlibat dengan yang aku list, buat aku jd matang..buat aku bukak mata..buat aku blaja bnyk bende..buat aku jd diri aku..buat aku rase happy..buat aku free to say smthing..buat aku rase x seorng..at least biala aku abes blaja t..xde la kosong sangt kn..ade smthing yg akn bawak smpai bila2 selain coursework yg belambak..hmm..sayang nya aku kt KORANG!!!

Okeyh..aku share la sket ea..watak2 dalam pentas hidup aku yang dh jd senior ni kn..hehe

jom scrooll..

.........








........











........



~MY BIG BOSSSSSSSSSS~ Aj and Kamil




SEBAHAGIAN YANG IKHLAS PADA MASYARAKAT =)



ALWAYS GIVE THEIR FULL SUPPORT! LUve U Guys!! :)




YG REDHA JE BILA AKU SAYANG DIE SEPARUH JE..HEHE..muahh!!




YG FAHAM DAN SABAR LAYAN GEDIK AKU..KORANG ALWAYS SPECIAL DALAM HATI AKU :P









p/s:: siapa kita..mcmane kita..kita yg tntukan..pilihan kt tgn kita..aku bersyukur..dalam perjalanan hidup ini, aku ditemukan dengan kalian:)



No comments: