Nuffnang Ads

Wednesday, December 28, 2011

Terganggu Sekejap

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


terganggu sebab benda simple...

bengongssssss!!!

esok xm CCT,
makanya berkunjung la ke library
nk study lam kotak
baru privacy...

pg opis jap
nk amek baju katanya
baru siap,hehe

tgokla approval l8r,kot kot dh ada..rupanya kne tggu ibu balik baru bleh dpt sign ibu..xpe la..ibu balik 1 jan 2012.:)
[ibu g umrah,doakan saya ye bu..]

makanya....

Abg zain : ada 2 org hmba Allah ni,tgok proposal ni..mmg bantai abes la..bla bla bla

Aku: ea..? tgok sket...hmmmmmmm...

Abg Zain : si Razi ng Zul [dua org teman yg aku sgt hormati] la semalam..xde contoh ke ni..?

Aku : owh..diorang ke..xtau la..mayb takde, maybe copy paste yg lame2..hmm..xpe, sy suh die buat balik la..sy check dulu b4 submit, yg ni mmg sy lgsung xtgok ni before anta aritu..ha, budget camne ea abg zain..?...bla bla bla bla......

( dlm ati,mmg frust sngt..sbb proposal simple ni pun,ade mistake yg xpatut ade..naseb bek mamat dua org tu bantai kaw2..kalo tak mesti abg zain xgitau, and aku pun xtau and next2 programme repeat lagi the same mistakes...hmmm...nk marah pun ade...ntah la...)


then,pg la library balik..nk sambung abiskan chapter td..
bila bace..xleh nk focus..
xpe..kite buat notes..
ish..xleh nk focus gak...
minda ni teringat proposal yg xbetul tu..
mcm terbayang2 je kesalahan yg bnyak2 tu..

hmmm..tutup buku,simpan barang, pulang yok..makan, tgok movie...

Ya Allah,
kau berilah ketenangan..bende simple ni pun boleh terganggu...
Ya Allah,
permudahkanlah,aku mahu focus,aku mahu lulus








p/s:: aku sngt tak suka proposal yg copy paste..mmg pantang..kalo copy paste tp xde silap n xnmpak yg kita ni copy..xpe lagi..mgkin aku antara org yg menangis dlm bilik ibu sbb proposal and surat yg xbetul mase 1st year dulu..aku jd mara bila org ambil mudah

No comments: