Nuffnang Ads

Wednesday, February 6, 2013

Kawan-Kawan Kawen Khamis

Salam and hye..

Raya cina tinggal beberapa hari je lagi.. maknanya akan cuti..dan yg lebih penting lagi....

Ramai yang akan memaknakan hari-hari cuti tersebut dengan melangkah ke gerbang perkahwinan..

bermula lah sesi buat rombongan Cik Kiah ke majlis Kawan-Kawan Kawin bagi 2013 ni..

In sha Allah akn balik kg gak cuti ni..kne paksa balik...wawawawa~

"Abah..Kak malas mengadap Jamm.."

Nota Ringkas: PERHATIAN!! Kepada sesiapa yg nk balik Terengganu cuti raye cina ni..jom balik dengan saya..saya ak jemput dan hantar anda ke rumah dengan selamat..Yang boleh memandu Manual adalah sangat dialu-alukan..


Aku dh melalut ke laut dah..

sambung balik...

Majlis Pertama adalah pada 9th Feb, 2013.. Kak Asma' nak kawin..maaflah kak..xdpt hadir..jauh sangt di Utara..saya doakan yg terbaik utk akak yer..

Eh..

Aritu Moxcheeks..ni kawan sejak matric lagi..juga telah selamat melangsungkan perkahwinan nya dengan Gangster aka Safuan.. Gangster tu name glamer..haha..yg ni ralat tak dpt pegi sbb mggu lepas kn aku balik kg gak..balik terkejut..so abis melayang plan nk ke Jerantut..xpe..adiah ko aku simpan yer..

Majlis seterusnya.. tak ingt..ade antara kawan2 sekolah rendah yg kawen..kad pun kt umah..so..bolehlah gedik2 g makan free kt majlis korang nanti yer..hehe~ xpyh bawak pape pun ok..sbb Mama kan ade..aku mengekor je nanti..hihi..

2nd March, 2013.. Chewe aka Ains Carter aka Che Wan Ain Shuhada Che Wan Razlan punya majlis plak..
70% akan pegi..ni kt Kemaman, Trg..Kalo jd balik Kg, in sha Allah sampai la.. hajatnya nk ajak my dear Cousin, Aalia balik skali..sbb Ain ni kawan baik aku mase sekolah and kawan baik die masa kt Uitm..so kite pegi together2 la yer..

Pada hari yg same, Ainin Tasnim bukan Ainan Tasnim yer..ni A.I.N.I.N.. kawan same2 masuk hutan bentong bawak telescope ng sangkut Dslr kt leher dolu2 sebab nk stargazing and amik gmbar ungas2..dh nk kawen dh Ainin..terkujat okeyh, aku dapat tau..diam2 je..apepun Tahniah Nin.. Kalo aku xbalik terengganu..aku g la majlis ko..kt Nilai je pun kan..kalo tak..xdpt la..nk g belah Fahmi..Malu lak aku..hihi~

Minggu berikutnya..

10th March 2013 is the day for Nuar akak SpaQ & Fariza.. Dua-dua ni kawan Taaruf tp Nuar aku dh kenal lame dh..same2 satu kelas Chemistry mase kt matric.. Bila bekrja bawah die dlm Multimedia Bureau Taaruf week dulu..sume org paggil die SpaQ..aku je paggil die Nuar lagi.. td dh bg alamat kt die..katenya mjlis kt KL..so in sha allah jmpe kt sane yer.. kne amik peluang utk jmpe kawan2 yg lain gak..sure bereunion taaruf t..bebudak MM..sila serbu mjlis SpaQ yer..haha..lepas tu,kita g bowling ng baju kurung..baru ohsem...yeah!!..

End of March ade satu majlis kt Kedah..Liza budak Inspire..yg ni mmg pegi la..dh janji ng yg lain2 utk g sesame..so, okla..date aku xsure lagi..

Setakat itu saje laporan saya Kisah Kawan-Kawan Kawen Khamis..


'Semoga bahagia sampai Syurga dan sentiasa dalam lindungan-Nya'

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

eh..lupa...

image goggled
cute kn.. nanti kawen nk ade flower girls kenit2 then belah sane pun kne bawak flower boys cenonet2..haha..melalak sume nanti..pitam..


Bye..

XOXO
Chempaka

No comments: