Nuffnang Ads

Monday, June 13, 2011

AMT tggal dua



Tinggallah Fatin Nadzirah and Eza Fazeeda ..huhu


kalo awal tau dulu dah seorang AMT anis dah bertukar status kepada tunang orng..baru2 ni lagi sorang selamat melangsungkan pertungan..zati. so, tahun ni saja dah dua orng bertukar status and insyallah..mereka nk kawen plak..on this coming november and december..mcm xcaye je..hehe

ingt lagi dulu kite same2 bergosip and bercerita..tengok movie same2..bergelak tawa same2..sampaikan kita sendiri ade name masing-masing.. ( Esah,Bedah, Kiah and Mary)..itulah AMT..Since matric kot..hehe..



Ni anis..Ktorng bertiga pg Melaka..tgok die tunang..she so gojesss..sangat2..even tak dpt stay lame..tp at least ktorng ada ng die on her important day in life..;)..
" b..jgn lupe kite even dh ade anan..always love u"




" Ti..jgn slalu merajuk2 lg..kn dh ade abg Zali.."

Ni plak zati..ntah knape..sngt suke this pic..t i share lagi pic2 cntek from them k..=). 11 jun 2011..zati dh tunang ng Zali..and after setel sume majlis..ktorng ke Taman layang-layang for outdoor shot..mmg sweet la diorng..yang lg best..aku and Eza dh stay one nite before untuk setelkan ape yg patot..Anis xdpt join sbb kne pg kursus kawen..tp she still have called Zati..bg kata2 semangat as org yg dh prnh lalui..

Orang cakap..time tunang la yg paling bnyk cabaran..time ni la akn mncul tibe2 someone else yg kadang2 bleh buatkan pasangan tu beralih arah..Even time tunang gak la masa untuk kedua-dua kenal family and lagi paham hati budi pasangan..ehmm..mgkin sebab tunang adelah zaman peralihan..from xde pape hbgn kepada ikatan yang sah..So, die jd always tengah2 and x tentu..nk layan mcm org tu milik kita,die bukn milik kita..nk buat donno,he/she is someone to us..so serba salah je..tu yg slalu gadoh kot..hehehe (*blom ade pngalaman..so xtau)

Ape yang aku harapkan..diorng berdua,kawan baik aku..kakak2 aku..(2 years older tahn me)..sentiasa kuat and tabah even ape yg terjadi..bahagia selalu n sentiasa diberkati-NYA..Xsaba nk tggu korang kawen..aku n Eza nk tmph baju baru gak..hehe..

LESS THAN THREE KORANG!!!

## Aku dh mula risau sket2 za.AMt dh tggal dua..Ko pun dh ade bangah..tp kadang2 aku tak risau pn..ko rase aku dh ready ke..?

No comments: