Nuffnang Ads

Wednesday, September 19, 2012

Aisya's WED

Skang dh abes bulan syawal..

Tapi kadang-kadang ade lagi yg xabes2 buat open house which aku rase xsalah pun..

Buat open house yg mcm buat mkn2,pastu ajak kawan2..which is sangatlah bagus..waktu lain mgkin xde mase,dh alang-alang lepas raye..terus la buat..betul tak..?

Ape yg sinonim dgn raye..mestila orng kawen..
dan banyak jemputan yg aku dapat,dan ade yg xdpt hadir..

Terutamanya PAIH- classmate mase zaman hingusan..

for Paih,

"sorry aku xleh g wedding mu, sbb ade kt kl..mmg dh plan utk balik..tp parent aku g Sarawak plop..so, aku balik pun xde siapa2 di rumah..plus,sape nok amik aku bila aku sapa kekgi..wawawawa..tp dun worry, insyaAllah raye aji aku singgoh la umoh mu jap..ato adioh..hehe.."


Mggu sebelumnya, aku berkesempatanla g kawen Aisya..one of my kawan kt UIA terchenta.. dan pg Majlis Nikah jugak pade malam sebelumnya.. which is unplanned..hehe...

Tiba2 si Taca Cata ajak pegi, dan bila sume dh on..die ckp die maybe tak boleh plak..then, tgh syok2 mkn Pecel kt umah aimi, die kol..aku dh otw..ha..tu dia..maka sume pun pg tanpa mandi+ baju keje..kecuali Taca la..die dari umah..

 Sebab LRT yg mcm siput-sedut-banyak-problem..so, ktorng sampai kt Masjid Salehuddin aka Masjid Taman Melati dh lambat..right after akad nikah..huhu..dtg trus g mkn2 tu.





Sweet kan..


Taca cakap " Nadz, nape ko jauh sngt..cacat gamba.."


Aku jawab " sbab die laki org.." (dalam hati..sbb aku tau aku 'wangi' sangt xmandi lagi..haha)

Esoknya, ktorng gerak awal gak la..sbb nk g beli hadiah dulu..then terus g Masjid,kali kt dewan plak..ktorng smpi tu..Fauzan dah ade and jmpe la a few kawan2 yang lain..

suka okeyh baju die

Taca suh sume pakai Pink..ni la hasilnya *fenin

Aminn~

Sila focus akak kt blakang..hehe
 After that, ktorng pg umah Zati AMT or budak-budak ni panggil die Kak Z.. G umah family zali yg mmg kt Taman Melati gak..mcm lameee snagt xjmpe..borak smpi lupa orng sekeliling,lupa nk snap pic...

Then, teruskan beraya terus..

Destinasi: Dato' Keramat ---- Umah Abang An

Mmg Jem-Tuna-tart-nenas la..sape suh lalu setiawangsa kn..amek ko..padan muka..huhu..800M pun nk dekat 40 Minit..ko jalan kaki lagi cpt sampai.. So balik,ktorng lalu duke..10 minit dh sampi umah..

Untuk Cuya~ dia suka no Platnya






Ni semua sbb dh salam-salam nk balik sume..baru teringat..xamik gamba pun..so, gamba Abg An tiada la ye..ktorng je la posing perasan-perasan..sbb die dh off ke Masjid..

Tima kasih banyk-banyk..makanan banyk giler dan sangat best..!! TERBAIK!!..





P/S:: Tak cukup Pink lagi ke..?..dh pink la tu kan..

I'm wearing Pink today..*dush2..baju yg Eza paksa suh beli suatu waktu dulu..

1 comment:

Suria Combi said...

Seronok time muda mudi jer.. lagi semasa single nih.. nak wat ape pun belum boleh selagi blum ade komitmen, lets enjoy your life...