Nuffnang Ads

Thursday, March 14, 2013

RANDOM Sangat

Salam & Hye...

Cerita hari ni adalah yang sangat random gila..

kali ni aku decide nk update ape bende je yang aku tengok..yang aku buat..yang aku jumpa..yang aku rase sebelum-sebelum ni..

1) Mase aku nak g keje Selasa lepas..tiba-tiba ade taik lembu yg macam fresh gile lagi..selambak okeyh..mmg besar gile..ni bukan saiz biasa punya..mungkin lembu tu sakit perot or die gemokkk gila...haha..
Tau tak kt mane dia buang...? betul2 kt tengah tempat pejalan kaki nk g LRT..mmg terbaikk!!!

2) Haritu tu pegi baiki tapak kasut..tukar tumit yg dh pecah..excited gila..mmg xleh blah..sbb sebelum ni..kasut yg mcm rosak..kalo aku suka sngt pakai..aku gam kan je ng gam gajah..xpnh plak ade masalah tumit die pecah sbb xpnh ade kasut tumit2 ni..sejak dh keje ni..adalah sepasang dua..sbb kawan aku nk anta kasut die..aku pun selit kasut aku skali..terus rase mcm kasut baru bila pakai yg dh baiki..dh hari2 plak aku duk pkai kasut tu kan..budget sangat kan..:p

3) Aku cuti hari rabu sbb anta adik aku kt Kajang..Tahniah! dh start keje... :)))
anta die masuk keje 9 pagi pun..gedik nk cuti satu hari jugak..sudahnya kul 10 pagi dh kt Tesco Kajang..pastu g Giant plak carik adiah utk Liza kawen Sabtu...Seronok shopping2 kt ari org keje ni..Tapi sampai ke nak petang tu..aku dh start bosan dh..budget nk jalan2 kan..sbenarnya macam nk g tgok movie..mkn eskem..So,aku wassap Kawan aku..

Aku: Jom ptg ni..movie + Eskem..JOm! :))

Kawan: Ala..Sokmo bgtau lambat..

Aku: huhu..arini cuti..

Kawan: Arini Keje..

Okeyh..cukup setakat tu je ye..penatla nk bgtau sume sembang2 kosong itu..Muahaaahahaha~

So..jgn cuti hari orang keje dengan xpasal2..ajak2 kawan2 anda cuti skali dgn anda supaya tidak kebosanan..or plan siap2 ape nk buat ketika cuti itu..mcm baking,laundry etc..

Tapiiii........aku dh diteman oleh Naza..TQ Naza..juga g melawat mommy-to-be yg mgkin 2,3 hari lagi nk meletop..terisi jugak la cuti aku...heee~

4) Owh..Abah baru dlm seminggu create group Abah & Mama kt Wassap..So, mcm ktorng akan borak2 kt situ and update aktiviti harian..bagus betul..mcm Abah monitor ktorng from far la..dah sampai rumah belom..post gambar makan2..post gmbar Auni Gemms yg makan sokmo..Ni namanya teknologi yg memberi impak positif..

5) Housemate aku baru tahu nama penuh aku..wahahahaha..sebelum ni diorng panggil Chem Nad je..Aku pun sbnrnya xtau name penuh diorng..haha..okeyh..ade yg aku tau..ade yg tak tau..so fair la kan.. hikhik.. So semalam diorng g amik surat then nampak ade nama yg xpnh tgok sebelom ni..then ade la bunyi2 name aku sket..diorng pun tlg amikkan la.. Muche Gracias!

Ape lagik ea..??

haa..

Semalam pegi makan2 kt Festival City..Jumpa kawan2 lame yg skang sume dh abis blaja and dh keje..

Aku+1(Adik) & Taca & Naza & Kamil & Anas & Fauzan

Ktorng mkn2 sampai kedai tu nk tutup.pastu kedai tu dh tutup..kita masih lagi kt situ..

Gambar?

Mestila ade..tapi nanti la..blom transfer lagi..

harini entry tanpa gambar..hehe


Bye.

XOXO
Chempaka



p/s: Minggu depan la nk kua jalan2..

No comments: