Nuffnang Ads

Tuesday, September 24, 2013

Kenduri Sambil Jejalan #FazetKawen

Salam & Hye..

First of all..Congratulation to Fazet & Hazwan aka Ustad... 7 years of friendship continue with the beautiful and meaningful halal relationship..:)))))))



Sekali lafaz je..alhamdulillah..tak silap aku 10.41 pg, hari sabtu, 21092013

"aku doakan ko bahagia samapi syurga..sabar and kuat selalu..ha..lagi satu2, hadiah ktorg bagi tu boleh letak roti skali dalam tu..buat makan n minum petang2..haha..Gee yg cakap la.."

Sanding dia petang, dalam pukul 2 baru start..So, after amik gamba..ktorng gerak terus sebab ada destinasi nak singgah..

Pantai Klebang, Melaka


Sampi matahari dh nk terbenam..even pantai dia tak pantai sangat tp best sebab #kawankawanbest yang ada sama.. :)

Ni yg kt atas ni..budget2 nk gamba power la..gadis-gadis bermain di gigi air..tapi hasil dia..ntahpapeje..haha..tp kira cntik menarik ko mmg kabom la kn..kn..kn..kn..kn..? (baik cakap ya!)

aku longgok je gamba..so redha la sebab tak ikut susunan..bolehla kan..yg penting terhapdet yer..jgn jd cam pg Sg.Petani..bekurun baru sebok nk buat entry..pastu lupa..insap dh haku..



Ni betul2 candid..suka aku pic ni..

Gelak sebab Dal cakap dekat Gee 'Ayu' sangat..haha


Lagi kami bercamwhore..aku mmg suka la photo props yg burung cium2 ni..*gatal sangat*.. tp 1st place tetap HIS..haha..yg tu exclusive..tggu tiba masa..heee..


Ni cubaan ntah kali keberapa nk lompat..mmg Pqah je la melompat dengan riangnya..aku bukan ape..takut semua kt Klebang tu lari je nanti aku lompat..kain ternaik tinggi pastu sangkut kt muka..tak ke haru..dh satu hal plak budak2 ni pun tgglkn aku sbb xnk ngaku kawan..hihi..tak ke susah tu..


Lagi aksi kami..haish..comel la pengantin berdua ni..


Ini g main bowling..sempat lagi ni..habiskan masa tggu org sanding..

Pin kat tepi jalan bukan main besar..skali sampai, dari luar macam gudang lama..masuk dalam..hmm..mmg nmpak lama pun..tu tak kesah lagi..tp akak yg jaga tu..bukan main garang..

Aku tak pnh jmpa lagi..org cek stokin sorang2..mmg aku jarang beli stokin g main boling kalo tak bawak stokin..so, buat mcm biasalh..tipu konon ada stokin kn..skali datang cek sorang2 ok..

"tengok stokin..tak pakai stokin, pegi sana!" seram I..haha


Post ayu gadis2 dan Ummi-to-be di tepi pantai..

Yan update dekat IG, baru aku prasan gaya tangan sume same..ni dh abes kool sangat la ni konon bergaya gini..


Lagi... 


Bepeluh Ustad tggu org besilat tgh panas2..lepas sorang, sorang lagi..lepas silat..kutip tol pulak..nk sampai ke pelamin tu hazab la jugak..Kalo aku ni..bepeluh ketiak..terus rasa nk mandi air terjun..



Misi mencari Klebang Coconut Shake Original..dekat jalan klebang..tepi jalan je..tu kalo yg nak take away la..kalo nak makan situ..jalan dalam 50m, ada tmpt parking and kedai skali..

nak pegi..senang je..Search GPS.. "Klebang Coconut Shake Original" .. ada dlm GPS ok..power tak power..

Kene pegi Melaka lagi ni..

Plan seterusnya..

#jalanjalancarimakan #melaka #ikanbakar #jonkerstreet #bandarmelakabandarbersejarah #kebayanyonya #cendolbawahpokok #cruise #menaratamingsari

bukan main banyak..yg paling peting..jalan-jalan cari makan..

oppsss..ramai yang pelik..mane aku kenal ramai sangat geng2 KICT ni..sume wedding diorng aku ada..haha..aku pun tak tau..kenal programme..kenal kawan atas kawan..ntah..tau2 dh kenal..kenal lagi ramai dari budak course sendiri..jodoh kuat ni dengan bebudak KICT..hahaha...

Bye..


XOXO
Chempaka





P/S: Tak tau diorang yg membesar dengan cepat ke or aku yang membesar dengan lambat..hmm..*konfius*





No comments: