Nuffnang Ads

Friday, February 28, 2014

Mr Steak House, Seri Kembangan

Salam & Hye,

Berbicara kita lagi dengan makanan..

Maklumla, azam tahun baru ada tiga :-
1) Nak jadi cantik
2) Nak explore tempat makan dan makan banyak-banyak, Best!
3) Nak g jalan-jalan banyak-banyak

*azamyangtakberapazamsangatla
*poyojelebihni
*akurasababmakanjeberjayadengangemilangnyahahahaha

I have known about this place dekat blog Kak Filla -TheKasihs-.. so, aku menyuarakan keinginan keexcitedan nk cuba Mr. Steak House dekat seorang teman ni since dia pun duduk dekat SK..way back in 2012 aku rasa..end of the year..dan aku baru pegi malam td which 27022014..nampak tak lamaaaaaaaaaanya baru boleh makan..haha

Kepada sapa yang di Seri Kembangan, Bukit Jalil, Puchong walau di Hulu Selangor sekalipun, mohle mencuba western kt sini..Rasanya sedap and not bad plus harga dia sngat berpatutan..most of the meal below RM20..ktorang berempat mlm td baru RM77..tapi kt sini ada service charge 5%..macam dekat Nandos, TGIF je uollsss..haha..

Koordinat location cari le sendiri..tp senang crita,dekat shoplot blakang Giant Seri Kembangan.

Dari Puchong :: Traffic light simpang 4 selepas Giant tu boleh masuk kanan - terus dan jumpa roundabout kecik amik pukul 9 - dalam 50m masuk ke kiri (ShopLot) - dah jumpa kedainya!!

Dari Bndr Seri Kembangan :: Traffic light selepas Petronas, sebelum Giant, masuk kiri - dan jumpa roundabout kecik amik pukul 9 - dalam 50m masuk ke kiri (ShopLot) - dah jumpa kedainya!!

tmpt mkn

Bolehla nak call for reservation

Menu :)

Gambar ni ehsan teman aku which aku rase ni tahun lepas.. Menu dia dh tak mcm ni dh..dh tukar saiz A3..haha

Ko nmpak tak macam, aku hantar org pg QC dulu, baru aku cuba..and it takes 1 year and half utk aku cuba..bijak Chempaka..bijak sngt..haha..Teman aku tu pun dh tak duduk situ dh pun..

Harga drinks dekat sini bawah RM7..aku minum Chocolate Iced dengan hanya RM4.90 dan aku makan Chicken Grilled hanya RM14.90. Chicken Maryland pula hanya RM12.90. Begitu juga Fish & Chip.. So aku rasa bolehla kalo nak ajak kawan-kawan ke sini..ambient yang juga best..kedai dia nmpak mcm ala ala cowboy gitu..

Oppss..gambar makanan xde la plak..mlm td battery phone dh flat..perut pun lapa..makan lagi utama..hahaha..Btw, Thanks pada Nadya sebab blanja ktorang.. Kata dapat BR1M..haha..

ok..bye..


XOXO
Chempaka




P/S:: Sometimes, I miss U :) yup..sometimes!








No comments: