Nuffnang Ads

Friday, July 1, 2011

Bila Otak Dah Penat...


mengamok?

Moody?

Makan banyak? (saya akn mkn eskem baaaaaaaaanyk2!!)

tido?

mcm2 org akn buat..kn..lain org lain carenya..(sy dinasihatkn rehat otAk sbb bnyk sngt pk lately ni)


itu bukan cerita sebenar...cerita sbnr ape....????????????

yang INI..

hehehe..sometimes melalak ni therapy sbnarnya..kn..?xkesh la sumbang pn..jnji enjoy..hehe
emm,nk ckp aku ni kaki karok tu xde la..tp frequently la pg dgn teman2 yang sekepala..begitu juga hari ni(mggu lps sbnrnya)..after 'Octopus and Upin ipin hunting di KLCC'..maka melalak la aku n teman2..haha..

yg best nya..ade satu cerita..lagu wajib aku kalo karok ni adalah lagu "AKU BUKAN UNTUKMU" by Rossa..tp hari ni aku xrase nk nyanyi..mgkin ingin carik kelainan..haha..tp kt list of songs tu..tiba2 ade..maknenya???

maknenya ade org len yg nyanyi...

sapekah org itu..??? nyatanya banglong..hahahahaha..xtau la nape..xde masalah pn bila lelaki nyanyi lagu pmpuan n gitu gak sebaliknya..tp aku pn xbrape pastila knape..yg pntg mengundang gelak tawa kami sume..(skng pn tgh gelak..wahahhaha)..ish2..mcm2 kn..

tp tulah..zaman masih blaja..zaman sblom berkomitmen..yg pnting..kngan2 ni la yg akn kita ingt sepanjang hidup kn...?



p/s:: "orng ckp,kalo kita nyanyi satu2 lagu tu tnpa sedar..kita memaksudknnya.."
yg nyata..lagu tu sngt terkesan...


No comments: