Nuffnang Ads

Monday, July 4, 2011

CaPEK BANgeT

hmmm..

awal2 dh mengeluh kn..?memg pun..?

Just nk share sket la..kali ni more to meluahkan KETIDAKPUASHATIAN...caps lock aku bg ko ha..

nk dijadikan crita la..sbb sem depan final sem..sem depan dh nk kne lepas jawatan (golongan org gila kuasa kata kakna)..plus tgh buat satu projek besar tahun ni and aku antara main committes..so harusla kn bnyk keje nk kene setel before habiskan undergrade ni kn..then bila sume orang cuti after final..aku pun...

LIDV (live in during vacation)


ini empat hurup yg mmg sebati dh ng aku since 1st year aku kt bumi bertuah ni..mcm2 la aku duk menyebok ng program itu ini tp tak penahnya masalah mcm sem ni..haish..

"akak dh keje sini 11 tahun dh" kata akak opis

"sy dh tiga taon blaja kt sini" mcm nk jwb cmni je..tp xla..haha

sbelum ni..xdenya nk kne pindh2 bilik lagi2 after baru dpt new room time short sem yg mmg permanent room la till sem depan..alih2 kali ni,die start buat sengal-tak-hengat die..baru masuk bilik baru dlm 2 bulan stgh (bilik A)..kne pindh bilik di blok len plak (bilik B) untuk duration yg suka hati la(bergantung pd program masing2)..mcm aku sebulan la till puasa ni..pastu kemas semua skali lagi s.e.k.a.l.i....(dh bekali2 dh sekali)..cuti sebulan..masuk bilik A balik..xke sengal tu..ape la salah terus stay kn..

macam2 la..rase nk bako je opis tuh..tp sabar ade lagi..naseb bek..kalo akak2 opis tu friendly xpe la gak..ni face tak senyum langsung..nk tanye pape pun pk 57 kali..sush betul..penat je kerajaan wat kempen senyum dulu..


so,aku skng ni baru lepas kemas barang untuk esok pindh bilik B..hmmm



naseb bek x jg psycho cmni lagi ;p


haish..wahai semua yg menyebabkan aku kemas bnde same 349 kali..ni utk korang

aku penat

aku malas

aku menyampah

layan polisi yg tak masuk akal

layan kerenah yg tak pernah habis..

C.U.K.U.P..STOp!






p/s:: kalo pindah bilik dh penat dan rimas..cmane kalo pindah hati..lagi rumit dan serabut..
Susah nk paksa kalo tak ada rase, susah to say NO kalo ada timbang rasa
tapi lagi payah bila tersepit..dengan Cinta dan Kasih.

Moga ko kuat! ape pun..aku sentiasa ada kt sini..always..tak pernah jemu <3

No comments: