Nuffnang Ads

Friday, July 1, 2011

Kisah mereka : AMAD

'Amad' yg selalu ditinggalkan,selalu kesunyian..termenung sana,termenung sini..

"ape nk jd dengan Amad ni?" mengeluh Minnie..memandang sayu pada Mr Low

"hmm..aku rase ni mesti ada kne mengena ng Amoy"

"tu la..aku pn rase cmtu..."

tiba-tiba Lily yg hanya mendengar dr tadi tersenyum..smbl jari telunjuknya ke atas..

"korang jgn bmbng..aku akn usahakan sesuatu..mgkin aku bleh bawakan berita gembira buat Amad.."


Dua hari kemudian....

dtg la Lily yg tersengih2 mcm kerang busuk..ni mesti ade gosip la ni..xde bnde laen nya..cepat2 dia ke arah kawan2nya..

"korang tau tak..td aku jalan2..hmm..teka? sape aku jmpa..?" dengan muka poyonya

"amoy?" tnya mereka serentak..bulat mata Amad..

"hmm" *senyum

### agak2 ape yer..??
TUNGGU.......=p (next entry)


p/s:: gosip ade di mana2..xpyh tggu 'abg rambut ketak' cover story...heh

No comments: