Nuffnang Ads

Monday, May 19, 2014

Mamee Chef - Malacca Factory Visit Invitation

Salam and Hye..


Suka girang hati aku bila tgok email aritu, dapat invi ni from Nuffnang.

Thanks Nuffnang for the invitation. :)

Memang aku suka la, dapat pegi melaka plak tu..then Mamee Chef Event some more. Aku ni bukan orang yang suka mee segera, nant mula la perut rasa sebu..tekak rasa mual..payah la nak terima.. tapiiiiiiiiiiiii...
Mamee Chef Tomyam MEMANG THORBAIKKKKKK!!
Sampai satu masa tu, jadi addicted.Tiap tiap hari aku duk makan. Banyak-banyak, tomyam la yang paling kena dengan tekak aku. Haritu pun, masa pergi Giant dengan Pqah pun, pandang Mamee Chef, bagai terpanggil-panggil untuk membeli. Tapi mengenangkan, makanan banyak lagi dekat rumah maka, aku tahankan nafsu ku..hahaha..

Walau bagaimanapun (kurlass kau penanda wacana..haha), aku tak dapat join event ni atas beberapa sebab:

1) Pada tarikh tu, Aimi Aimirah Kahwin dan semestinya aku berada di Terengganu masa tu.

2) I is malu la uollsss, haruslah ramai blogger blogger ternama join event, siapala saya ini..setakat syok sendiri. Followers pun adalah 18 ketul..hahaha..sadisss sangat..Update pun 4 tahun skali.

Ape-ape pun, THANKS so much pada nuffnang sebab hanta invi ni..nant event-event lain. jemputla lagi. In sha Allah akan hadirkan diri. Aku kan muka tak malu..haha.



Eh, nak pesan ni..:

Jangan Lupa Beli Mamee Chef Tomyam!






P/S: So, silalah rajin-rajinkan blogwalking dan update yer..haha..

No comments: