Nuffnang Ads

Monday, November 21, 2011

Jangan Tinggalkan Aku

..........


JANGAN kau berani pergi
JANGAN kau terus berjalan
JANGAN kau berdiri membelakangi
JANGAN kau mara tak terkejarkan
JANGAN kau dustai hati
JANGAN kau cambahkan rasa tak mengerti
JANGAN kau membisu sepi


TINGGALKAN aku sendiri
TINGGALKAN aku sunyi tanpa teman
TINGGALKAN aku menangis seorang diri
TINGGALKAN aku tanpa segan
TINGGALKAN aku dengan curah tangis
TINGGALKAN aku kering cahaya
TINGGALKAN aku diam tanpa pesan
TINGGALKAN aku terus tak terindu


AKU sudah pasti ralat
AKU sudah pasti pahit
AKU sudah pasti sedih
AkU sudah pasti resah
AKU akan senyum
AKU akan celik
AKU akan bangkit

sinis...

AKU akan tunggu...

JANGAN TINGGALKAN AKU....






p/s: jgn pernah meninggalkan kalo ditinggal itu sakit...aku terus dan tetap ada..

No comments: