Nuffnang Ads

Wednesday, November 30, 2011

Untuk Ameen



Untuk ko min..ni special..hahaha

Congrats! sbb dah convo..sbb dh jd family CIMB tersayang..hehe..

Aku tak de hadiah untuk ko..tp aku abadikan ko kt warung aku ni..ok la kan..haha

ko bukak tangan ko luas2...rasakan yg kota kuala lumpur ni memg ad rezeki untuk ko..

JANGAN BALIK SABAH SENYAP SENYAP..kalo tak..siap ko..!!





cantik baju ko min..nk satu..hehe..




Mesti ko bengang ng aku kn min..mesti ko kne duk belakang je bila aku ada..aku pun baru perasn yg aku suka duk depan..haha..

Untuk Amin:

AKU TUNGGU ko blanje aku fruti tutti
AKU TUNGGU ko belikan aku choki choki
AKU TUNGGU ko kenalkan kt aku calon isteri
AKU TUNGGI ko bawak aku nek kete sendiri

AKU HARAP ko terus berjaya dan maju
AKU HARAP ko sentiasa di bawah lindungan yang SATU
AKU HARAP ko murah rezeki selalu
yang penting..
AKU HARAP ko takkan lupakan aku


#### untuk semua..ni kawan aku..namanya amin..ni ibarat kembar siam yg baru dipisahkan dengan kembarnya..banglong..hehe..sebab ape baru dipisahkan..sbb banglong dh tinggal die n balik Perak..hehe..Amin ni sengal dan kalo bab kenekan orang,kadang-kadang dia mmg juara..







p/s:: Min..tak pernah aku tgok ko pakai baju keje kn..hmm..

No comments: