Nuffnang Ads

Saturday, November 12, 2011

AMT Kiah : she's married


ha..
tajuk entri pun dh bleh agak kn..sape2 yh blom tau lagi sape and ape AMT tu..

bace ini......

>>>>>>> KLIK <<<<<<<


111111
cantik kn..11 november 2011..sume orng pilih nk kawin tarikh ni..nk propose tarikh ni..nk ade baby tarikh ni..mcm2 la..membe aku sorang ni pun camtu..

" akad nikah pada 111111 jam 11.11 pagi di masjid al-firdaus selayang dgn mas kahwin RM11111.00 disertakan hantaran 11 berbalas 11. Dengan 1 kali lafaz je, Nurul 'izzati Zawanah dh selamat jadi seorang isteri dan teman hidup Muhammad Ghazali"

Alhamdulillah, aku doakan diorang baik2 saja n dapat 11 org anak..ha amek ko..nk sangat no sebelas kn.. 111111 gak adalah hari lahir ke-25 si zati ni..so kiranya,kawin mase birthday la..

Fatin Nadzirah and Eza Fazeeda ade ng die mase akad nikah tu tapi Nor Hasnizan keje, so die datang 121111(hari ni)..=)

So skang, tggalla 3 org lagi AMT yang single..Anis pun insyaallah.28 Jan ni majlisnya ng Hannan..so tggal la dua termasuk aku..Eza pulak insyallah 2013..tggu bangah stabil sket..hehe..
AKU???..hmm...bile yer..paling lambat 2015...haha..dengan sape..?? ha..yg tu misteri..haha..kite tggu dan lihat je ye..

ha..sape cakap angan2-ala-fairytale takboleh jadi kenyataan..???

zati dapat je...die cuba fulfill kn dreams die mase kecik2 dulu..n die dapat..nk kawin 11/11 and aku ingt lagi 2,3 tahn lepas kot..bile tanye bile nk kawen..jwapan die 111111 even time tu, die tak tau lagi nk kawen ng sape..die nk gubahan coklat bentuk rumah, then die buat mase tunang die..die nk pakai baju pink and sume pink..die dh dapat dh..die nk rantai ade tulis name die..die dapat jugak..best kan..?


so.......xsalah berangan..berangan lah..doalah..usahalah..insyaallah..


to ZATI @ Kiah:::

" aku doakan ko baik2 saje..tahniah and aku tau zali bleh jage ko..sabar even ape pun jadi after this..even ko dh tkar status..tp ko still ade aku,eza and anis..ingt tu..ktorng nk anak buah cepat2..hehe..jangan kuat nangis..dh besar kn..hehe..LUV u dear"

p/s::


"jangan memperlekehkan angan-angan itu walau sebesar mane pun ia" - Negeri 5 Menara-



No comments: