Nuffnang Ads

Tuesday, April 22, 2014

Bekal

Salam & Hye..

Marilah kita update yang ringkas sahaja secara cepat..arini sampai lambat dari biasa kt ofis so, xsempat nak mengarang..

Aku dgan opismate aku lagi dua org skng dlm proses live a healthy life, only home cook..so ktorng decide bawak bekal..Ni dah masuk hari kedua..baru kedua sebenarnya..hahahaha..

Kanmani bawak sayur, Leta bawak nasi, aku bawak lauk..esok aku bawak nasi! yeayyyyy!!!

Semalam aku goreng ayam pop-pop segera tu je perasa tomyam..tapi harini rajin sket la..goreng ayam..perap siap2 mlm td after balik kelas..pagi tadi goreng..siap..! Ktorng kira beruntung sebab dekat pantry ofis setiap department mmg ada peti,microwave, termos, water filter..tu yg ada sesetngah department, masak masa lunch..siap buat sup bagai la..

harapnya ktorng istiqomah la ye..hehe..best gak..mkn sama2, sekejap je dah setel..still ada masa nk google2 ke after makan..tak payah berebut lift nak trun masa lunch..nant esok aku snap gmbar k apa ktorng mkn esok..plannya, esok nk sayur kubis, ng telur dadar je..

ok la.. got to go..kerja menimbun...


Bye




P/S: practice make perfect! 

No comments: