Nuffnang Ads

Monday, April 28, 2014

Cerita AMT:Dinner with Kesayangans

Salam & Hye..

Kalo dah bace dari post2 lepas, mesti tau kan sape AMT atau nama panjangnya, Ahli Mesyuarat Tingkap..hihi..

Ini sahabat dunia akhirat nama dia, takde kecik2 ati dah..masing-masing dah faham perangai masing-masing, tak da berkira langsung..dari matrik lagi dah kenal each other even ktorng bukan sebaya dan bukan Course yang sama.. Ini la yang keluar malam2, melepak..study dekat McD..dekat dataran merdeka pun boleh buat assignment..mane2 je la..

Sekarang, masing-masing dah besar dan ada hidup masing2 tapi still cuba cari masa nak catch up each other..Anis and Zati dan ada baby, Eza soon..tak lama dah...aku yang tak sabar, nak tau lelaki ke perempuan, sbb scan tak nampak..Aku?..hehe..bagi anak2 buah besar dulu, boleh jadi flower girls..InshaAllah, the time will come..aminnn..Diorng slalu la jgk tanya, bila nak g trganu ni..? tapi sbb diorang mmg wajib pegi kalo aku kawen..bagi la ank2 besar dulu sket ye..nk jalan jauh ni..hihi :p

2 mggu lepas aku ada jumpa Eza, bawak dia g makan suma, beli barang sket2..kesian tgok dia..tak larat sngt nmpak..dh masuk 8 bulan kan..tp dia mmg morning sickness teruk pun..ni dh ok tp tak larat sngt..nasib baik bangah jaga dgn baik..:)


                                   

Then, last saturday, aku teman Eza tido umah dia sebab bangah outstation..then we decide nak jmpa Zati skali..Ibu mengandung cakap, nk makan tomyam dekat Niara, then ke sana la kami..dh Ibu mengandung cakap, mmg xleh buat apala..hihi..Aku g fetch Eza dulu dekat AU5 pastu g niara..sampai dkt pukul 12 gak la..Iman dah ngantuk2 dah..baru balik..

                                  

Macam2 la duk borak, pasal keibuan la banyak..sampai satu masa tu..aku macam lost..haha..topik yg aku dah tak tercatch up..advance sangat..so, aku amik Iman, bawak dia g jalan2..selfie2 ng Iman..baru aku dtg balik..nasib baik ada Iman, kalo tak..lagi la amiantie lost iman..haha..Sayaaaaang Iman..:)


                                   

                                    

Nak jadi crita, boleh plak pintu kete tak leh bukak..macam2 cara la buat stil, xleh..aku dh serba salah dah..dgn Iman lagi..Eza yg mcm tu..mmg la diorg cakap tak kesah, taknak tggl aku kt situ..tp..tak tau nk ckp cemane perasaan tu..rasa sgt menyusahkan dan membebankan org lain...Then, Bonnie dtg fetch aku ng Eza, anta balik AU5. Esoknya, Gee dtg amik..the rest is history..bersalah dekat Gee lagi sbb dah menyusahkan dia..aku ni xreti nk gmbrkan rasa aku cmne..sama ada aku akan diam berkhayal, org ckp apa aku tak dgr..or aku akan ckp banyak2 sbb nak kurangkan rasa bersalah..Harap Allah je dpt balas kebaikkan diorng..kawan2 susah senang aku..dunia akhirat..

Last but not least..

Nah..#trowbank sangat..

Date tu mungkin betul..tapi time tu mcm salah je..awal sngt utk ktorng ke dataran ni..rasanya dah pkul 1,2 pagi kot time ni..

                                                                     

Mama Arianna, Ummi Iman, Mummy to be, & ME! babies' amiantie :)





-Bye-





P/S: Sekali, kita jadi sahabat maka, akan selamanya akan begitu--tak mungkin ada 'bekas/ex'

No comments: