Nuffnang Ads

Sunday, April 20, 2014

Repekan Si Chempaka

Salam & Hye..

Kepada yang rajin dan ikut entry-entry sebelum ni, aku kadang-kadang share kata-kata atau puisi atau madah atau apa saja yang korang selesa namakanya dekat warung aku ni. Dan sekarang aku rasa lebih proper dan organize kalau aku create another blog untuk itu sahaja..senang untuk mereka-mereka yang sudi membaca dan mudahkan aku juga.

Kadang-kadang aku menulis juga, di Notes dekat handphone, di buku nota dan ada beberapa di laptop. Malah ada sesetengahnya hilang tanpa jejak sebab tak sempat nak backup dekat mana-mana. Jadi solusinya, himpunkan di blog baru tersebut.

Aku malu jugak sebenarnya..hihi.. tapiiiiiiiiiiiiii..jemputlah rasa repekan aku tu..kot-kot ada korang dalam setiap satunya..hihi

Sekali lagi, jemput ke:






http://chempakaberkata.blogspot.com

Boleh jugak klik di Link dekat sidebar 'HIMPUNAN KATA-KATA'


-Bye-







P/S: ini kesukaan aku..mungkin ada yang suka dan tak kurang yang akan mencemuh..ini kata-kata aku dan kalau rasa dekat dengan kamu..silakan sentuh,pegang dan rasa..:)

No comments: